Sunday, June 20, 2010

Terima kasih wahai Tuhan


Sungguh...nikmat yang Tuhan berikan tidak pernah berkurang walau sedikitpun dari kita..
kebaikan yang Allah berikan senantiasa turun kepada para hamba,namun kejahatan kitalah yang selalu naik kepada-Nya.
Allah mencintai kita dengan melimpahkan segala nikmat-Nya,namun kita membalasnya dengan segala dosa dan noda..
Ya Allah..terimalah taubat hamba berdosa..


Terima Kasih Wahai Tuhanku

Yang sentiasa melimpahkan Rahmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan kuminta pada-Mu
Memuja - memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi

Terimakasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan Rahmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan kuminta pada-Mu
Memuja - memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi


Tapi aku khwatir ketika menhadap-Mu
Tidak pula pandai beradab dengan-Mu
Aku mula bimbang kalau aku derhaka
Dalam ketaatan bukan Rahmat dari-MU yang kudapat
Tapi ku kan dapat kemarahan-Mu
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku

Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku

3 comments:

  1. salam..salma..

    bgUs2..bersYuKURLH Pd ALLAH KRNA NIKMATNYA YG Xkn prnah trhitUNG..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...syukur kepadaMu Ya Allah

    ReplyDelete
  3. ~ Alhamdulillah..time kasih sahabat..barakallahulakuma.. =)

    ReplyDelete